فرزام: نرفتن به مسابقات قهرمانی آسیا ضربه بدی را به تیم ملی قایقرانی وارد کرد

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ درباره آخرین وضعیت ملی پوشان برای حضور در بازی‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شرکت در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: ما امروز اولین مرحله اردو را برگزار کردیم. در حال حاضر یک سری برنامه ریزی‌ها انجام دادیم تا در بازی‌های آسیایی بتوانیم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم. خوشبختانه تا شروع بازی‌های آسیایی زمان خوبی داریم و باید موارد مختلف را بررسی کرده و بتوانیم در نهایت خروجی خوبی از مسابقات آسیایی داشته باشیم. ما در بخش روئینگ همیشه در بازی‌های آسیایی مدال‌های خوبی را به دست آوردیم و امیدوارم در این دوره هم این اتفاق صورت بگیرد.

نرفتن به مسابقات قهرمانی آسیا ضربه بدی را به تیم ملی وارد کرد

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ درباره اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی قبل از شروع رقابت‌های آسیایی بیان داشت: متاسفانه ما نتوانستیم در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند شرکت کنیم و این ضربه خیلی بدی را به تیم ملی ما وارد کرد. در واقع تیم میزبان (تایلند) مشکلاتی را برای ما به وجود آورد که نتوانستیم در بازی‌های شرکت کنیم.قبل از بازی‌های آسیای بیشتر رقبای ما در رقابت‌های مختلف شرکت می‌کنند و ما برای اینکه بتوانیم با آن‌ها رقابت کنیم نیاز داریم اردو‌ها و مسابقات تدارکاتی زیادی انجام دهیم تا در مقابل حریفانمان کم نیاوریم.

اگر از لحاظ کیفی در سطح مطلوبی نباشیم همان بهتر که به بازی‌های آسیایی نرویم

فرزام ادامه داد: در روز‌های آینده برنامه ریزی‌های لازم را برای انجام اردو و مسابقات تدارکاتی در نظر خواهیم گرفت. امیدوارم در زمان بندی مناسب بتوانیم با هماهنگی فدراسیون و کمیته ملی المپیک کار‌ها را به شکلی جلو ببریم که اگر نیاز به انجام بازی تدارکاتی داشته باشیم در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. در هر صورت اگر می‌خواهیم تیم ملی قایقرانی روئینگ در بازی‌های آسیایی موفق باشد باید از لحاظ کیفیت در سطح مطلوبی باشیم و اگر غیر از این باشد همان بهتر که به بازی‌ها اعزام نشویم.


بیشتر بخوانید


تایلندی‌ها از الان برای بازی‌های آسیایی نقشه کشیده اند

سرمربی تیم ملی قایقرانی درباره رقبای ایران مثل تایلند در بازی‌های آسیایی نیز گفت: چند سالی می‌شود که رئیس فدراسیون قایقرانی تایلند به عنوان رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا فعالیت می‌کند و آن‌ها در این مدت سعی کرده اند از این فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را برده و مسابقات مختلفی را در کشورشان برگزار می‌کنند. الان در بخش کانو، کایاک و روئینگ بیشتر میزبانی توسط تایلند صورت می‌گیرد و این نشان از قدرت آن‌ها در قایقرانی دارد. آسیایی‌ها از حالا برنامه ریزی‌های لازم را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی انجام داده و می‌خواهند بهترین نتیجه را کسب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار