رییس شبکه دامپزشکی مریوان گفت: بیش از ۱۰ تن گوشت قرمز و سفید فاسد و غیرقابل مصرف که در کشتارگاه‌های دام و طیور این شهرستان کشف و ضبط شده بود معدوم شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  مسعود خاتمی رییس شبکه دامپزشکی مریوان  اظهار داشت: ماموران و بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان در یک ماه گذشته در بازرسی از واحد‌های کشتارگاه دام و طیور این شهرستان مقدار زیادی گوشت قرمز و سفید غیرقابل مصرف را شناسایی و ضبط کردند.

خاتمی افزود: در این بازرسی‌ها که به صورت مستمر و مداوم انجام شد مقدار ۲ هزار و ۷۰۰ کیلو گوشت قرمز شامل لاشه، کبد، کلیه و قلب و مقدار هشت هزار کیلوگرم گوشت مرغ غیرقابل مصرف و فاسد شده کشف و ضبط شد.

او یادآور شد: گوشت‌های کشف شده با رعایت کامل مقررات بهداشتی و درمانی، در یک مکان مناسب معدوم سازی و از ورود آن‌ها به بازار و سفره غذایی شهروندان جلوگیری شد.

رییس شبکه دامپزشکی مریوان با بیان اینکه نظارت‌های بهداشتی مسئولین فنی و ناظر و بازرس گوشت اداره دامپزشکی مریوان از واحد‌های کشتارگاه دام وطیور شهرستان به صورت مستمر و دائم ادامه دارد تاکید کرد: شبکه دامپزشکی با شعار دام سالم، غذای سالم در خدمت سلامت شهروندان است.

خاتمی ضمن تاکید بر خرید فرآورده‌های خام دامی خوراکی از مراکز عرضه معتبر گفت: شهروندان گرامی ضمن خرید از مراکز معتبر نسبت به تاریخ تولید و انقضاء روی بسته بندی توجه کرده و در صورت موارد مشکوک و یا تخلف با پیغام گیر ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.