منابع لبنانی اعلام کردند صدای انفجار شدیدی از سمت رشته کوه‌های شرق این کشور شنیده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، منابع لبنانی اعلام کردند در منطقه «النبی شیت» واقع در رشته کوه‌های شرق این کشور صدای انفجار شدیدی شنیده شده است. منابع آگاه در این خصوص اعلام کردند که این صدا مربوط به امحای مهمات قدیمی بوده است.

شبکه‌های رژیم صهیونیستی هم با پوشش دادن این خبر اعلام کردند که نظامیان این رژیم به لبنان حمله نکردند. چراکه بامداد امروز نظامیان صهیونیست به بندر لاذقیه سوریه حمله کرده و احتمال می‌رفت این انفجار بر اثر حمله صهیونیست‌ها باشد.

تلویزیون سوریه در این خصوص گزارش داد که این حمله هوایی با واکنش پدافندی ارتش این کشور مواجه شد. با این حال در حملات هوایی رژیم صهیونیستی، تعدادی کانتینر در بندر لاذقیه دچار حریق شدند.

یک منبع نظامی سوریه درباره جزئیات این تجاوز رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود ساعت ۰۳:۲۱ بامداد امروز به وقت محلی، دشمن صهیونیستی از عمق دریای مدیترانه در غرب شهر لاذقیه با شلیک چند موشک، محوطه کانتینر‌ها در بندر تجاری لاذقیه را هدف قرار داد.

گفتنی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار‌ها از حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های جولان اشغالی یا از منطقه تنف تحت اشغال آمریکا به سمت اهدافی در سوریه حملات موشکی انجام داده‌اند.

روز گذشته نیز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از افزایش استحکامات دفاعی در نزدیکی مرز سوریه و لبنان خبر داد. شبکه «کان» صهیونیست‌ها نیز ادعا کرد این افزایش اتاق‌ها و پناهگاه‌های دفاعی در مرز‌های شمالی به دلیل آمادگی در مقابل حملات احتمالی حزب‌الله لبنان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار