امام جمعه مهاباد گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از اسطوره‌های نظامی قرن معاصر و طراح اصلی شکست برنامه‌های آمریکا و حامیان آن‌ها در جهان به ویژه خاورمیانه بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته گفت : شهید سلیمانی سردار مقاومت و معمار اصلی شکست های آمریکا در اجرای برنامه های منفعت طلبانه آمریکا در سراسر جهان بود که به چهره جهانی تبدیل شد.

امامی گفت: ملت ما برخوردار از فرماندهانی از خود گذشته و جان بر کف همچون شهید سلیمانی بوده و همین امر نیز جمهوری اسلامی را از سایر کشورها متمایز کرده است.

امام جمعه مهاباد گفت: شهید سلیمانی، با وجود داشتن بزرگترین جایگاه نظامی در وصیت نامه خود تاکید کرده بود که از درج واژه های سردار و فرمانده امتناع و وی را سرباز و خادم مردم عنوان کنند.

ماموستا گفت: مسئولان نیز باید مراقب غرور و تکبر خود بوده و در نهایت اخلاص برای رفاه مردم و ارائه خدمات بیشتر به آنان تلاش کنند.

وی گفت: مردم ما در روز نهم دی نشان دادند که هر زمان نیاز به حضور آنان بوده برای حمایت از نظام و رهبری وارد صحنه خواهند شد.

وی گفت: آذربایجان غربی دارای گمرک و پابانه های مهم مرزی بوده که در صورت توسعه معاملات بازرگانی و اقتصادی در آنها می توان زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم کرد.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.