منابع فلسطینی اعلام کردند مقاومت در پاسخ به حملات دیشب رژیم اشغالگر با دو راکت جدید بالگرد‌های صهیونیست را هدف قرار داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الاقصی بامداد امروز یکشنبه گزارش داد که پدافند هوایی مقاومت دو فروند راکت جدید به سوی بالگرد‌های صهیونیست در سواحل غرب شهر غزه شلیک کرد.

به گزارش این شبکه ماهواره ای، این دو راکت از مدل سام ۷ هستند و مستقیماً به سمت بالگرد‌های صهیونیست که نیمه شب حمله تجاوزکارانه‌ای به نوار غزه داشتند، شلیک شدند.

منابع محلی در غزه گزارش دادند مقاومت فلسطین نیمه شب، چندین راکت آزمایشی را به سمت بالگردهای صهیونیست در سواحل نوار غزه پرتاب کرد. شلیک این راکت‌ها همزمان با بمباران تعدادی از سایت‌ها و رصدخانه‌های وابسته به مقاومت توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

اعتقاد بر این است که مقاومت با پرتاب راکت‌های آزمایشی سعی در سردرگمی نیرو‌های اشغالگر داشته است.

خبرگزاری شهاب شب گذشته از وقوع انفجار در جنوب نوار غزه و غرب شهر خان یونس خبر داد. بالگرد‌های رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران یک پایگاه متعلق به گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در غرب خان یونس کردند. رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند بمباران غرب خان یونس در پاسخ به شلیک دو راکت به سمت تل آویو بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۳ دی ۱۴۰۰
هدف یا سایه اش را هدف
آخرین اخبار