معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام بیان کرد؛

برقراری مستمری ماهیانه برای خانواده‌های چندقلو در بهزیستی ایلام

کارزانی گفت: مستمری ماهیانه برای خانواده‌های دارای فرزند ۲ قلو به بالا که شرایط لازم داشته اند توسط بهزیستی برقرار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام گفت: این اداره کل با توجه به هزینه بالای فرزندان ۲ قلو و چند قلو از طریق برقراری مستمری از خانواده‌های این کودکان حمایت می‌کند.

او گفت:  هم اینک از مجموع ۸۵۰ خانوار دارای فرزند ۲ قلو و پس از آزمون وسع، برای سه دهک اول به تعداد ۲۰۷ خانوار، از مجموع ۲۹ خانوار دارای فرزند سه قلو ۲۵ خانوار و همچنین یک خانواده چهار قلو مستمری برقرار شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی ایلام گفت: علاوه بر این در طول سال نیز کمک‌های موردی به این خانواده‌ها متناسب با اعتبار‌های ابلاغی پرداخت می‌شود.

کارزانی همچنین با اشاره به حمایت این اداره کل از ۶۹ کودک بی سرپرست و بدسرپرست گفت: این کودکان در طرحی با عنوان تحت مراقبت در خانواده نزد اعضا خانواده‌های درجه یک و یا بستگان نگهداری و از حمایت‌های بهزیستی برخوردارند.

او پرداخت امداد ماهیانه، خدمات مددکاری، مشاوره ای، کمک هزینه تحصیلی و درمان را از جمله حمایت‌های این اداره کل از این کودکان عنوان کرد.

کارزانی گفت: علاوه بر این هم اینک ۹ نوزاد، کودک و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست در مرکز شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.