سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:راه‌اندازی بیمارستان دائمی در راز و جرگلان به‌عنوان خواسته اصلی مردم در اولویت علوم پزشکی استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد - سیدجواد پورنقی گفت:به کمک تمام ظرفیت‌های درون و برون‌ استانی، پیگیر بهره‌برداری مطلوب از فضای درمانی ایجادشده در رازوجرگلان از سوی ارتش هستیم.

پورنقی گفت: عدالت در توزیع خدمات سلامت، رویکرد اصلی وزارت است که به‌ تبع جزء اهداف اصلی ما نیز قرار دارد تا بتوانیم همان خدماتی که در مرکز استان ارائه می‌شود را در نقطه صفر مرزی نیز ببریم.


بیشتر بخوانید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:پروژه ساخت بیمارستان رازوجرگلان به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرای آن را با استاندارد‌های سخت‌گیرانه‌ای که در فرآیند ساخت بیمارستان وجود دارد، دنبال خواهیم کرد.

او گفت: فضای درمانی‌ای که ارتش در راز و جرگلان ایجاد کرده، ظرفیت خوبی است تا با کمک آن بتوانیم شاخص‌های سلامت شهرستان را ارتقاء ببخشیم، اما قطعاً به دلیل امکانات محدودی که دارد، نمی‌تواند جایگزین بیمارستان در شهرستان شود.

پورنقی گفت: در صورت طی این مسیر‌ها مجوز به‌کارگیری نیروی انسانی به دانشگاه داده می‌شود، اما بااین‌حال نمی‌گذاریم پروژه در این نقطه متوقف بماند و تمام ظرفیت‌های موجود را برای بهره‌برداری آن بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.