مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش ۵ معلم و دانش آموز کرمانی در دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری علمدار خبر داد.


باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از درخشش ۵ معلم و دانش آموز کرمانی در دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری علمدار خبر داد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: همکاران فرهنگی، فرامرز علیخانی از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان موفق به کسب رتبه اول مشترک در رشته شعر، رقیه سادات نیکخواه از شهرستان راور موفق به کسب رتبه هفتم در رشته نمایشنامه نویسی و علیرضا حاج پور از منطقه نوق موفق به کسب رتبه دوم در بخش نماهنگ شدند.

اوگفت: امیرمحمدحسین زاده سرآسیابی دانش آموز کرمانی دوره اول ابتدایی در رشته نقاشی رتبه اول و محمدحسین رفسنجانی دانش آموز دوره اول متوسطه از منطقه نوق رتبه اول در رشته شعر  را کسب کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفته، بیش از ۹۲ هزار اثر از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه مرکزی این جشنواره مستقر در آموزش و پرورش استان کرمان ارسال شد که مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور وزیر آموزش و پرورش در تالار اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد.

رضایی با تاکید بر ضرورت ترویج مکتب شهید سلیمانی گفت: تعداد ۹۳ هزار و ۳۷۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کشوری فرهنگی-هنری علمدار ارسال شد که بر اساس جنسیت، ۴۰ هزار و ۸۷ نفر مرد و ۵۳ هزار و ۲۸۸ زن در این جشنواره شرکت کردند.

به گفته او، دومین جشنواره فرهنگی-هنری علمدار در محور‌های شعر، نمایشنامه، فیلم کوتاه و نماهنگ برای فرهنگیان، در محور نقاشی برای دانش آموزان دوره اول ابتدایی، در محور نقاشی و خط ریز برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، در محور‌های شعر، عکاسی و نقاشی دیجیتال برای دانش آموزان متوسطه اول و در محور‌های شعر، داستانک و ویدیو کست برای دانش آموزان متوسطه دوم برگزار شد که بیشترین آمار شرکت کننده‌ها به ترتیب مربوط به شهرستان‌های استان تهران، استان‌های گلستان، گیلان، فارس و قزوین بود

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار