ایمن سازی مسیر‌های ورودی و خروجی اندیمشک

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: راهداری توجه ویژه نسبت به ایمن سازی مسیر‌های ورودی و خروجی شهرستان داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حسنوند گفت: اندیمشک شاه راه ترانزیتی و دروازه ورودی خوزستان است راهداری توجه ویژه نسبت به ایمن سازی مسیر‌های ورودی و خروجی شهرستان داشته باشد.

به گفته او پروژه زیر گذر شهر چمگلک که نقش کلیدی در جهت کاهش تصادفات این مسیر دارد و به همت راهداری خوزستان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد پانصد میلیون تومان در دست احداث است تا اواخر بهمن ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حسنوند می گوید: با توجه به اینکه اندیمشک ورودی خوزستان است و احتمال این وجود دارد در صورت مناسب بودن وضعیت کرونا در نوروز ۱۴۰۱مهمان‌های نوروزی به استان سفر کنند راهداری نسبت به ایمن سازی و زیباسازی میادین ورودی شهرستان اقدام کند.

این مقام مسئول گفت: در جهت ایمن سازی کاهش تصادفات جاده‌ای و زیباسازی مسیر ورودی اندیمشک میدان تقاطع آزادراه و میدان دوکوهه با اعتباری بالغ بر ۲۶میلیارد تومان در دست احداث است و در جهت ایمن سازی کاهش تصادفات جاده‌ای و زیباسازی مسیر ورودی اندیمشک میدان تقاطع آزادراه و میدان دوکوهه با اعتباری بالغ بر ۲۶میلیارد تومان در دست احداث است

در حوزه راهداری کار‌های خوبی صورت گرفته، اما این کافی نیست و باید خدمات راهداری به مردم اندیمشک در خصوص ایمن سازی و زیباسازی جاده‌ای بیشر شود.

با توجه به اینکه در طول ایام سال حجم بار ترافیکی بر روی جاده‌های اندیمشک سنگین است گفت ضرورت دارد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان نقاط حادثه خیز را اصلاح کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار