رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: نظارت بر نانوایی‌های استان تشدید خواهد شد و واحد های نانوایی که نان باکیفیت و قیمت مصوب تولید نکنند پلمب می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - محمد فرید سپری در جریان بازدید از چندین واحد واحد نانوایی در سطح این شهر بمنظور بررسی عملکرد گفت: گفت‌وگوی صمیمانه و حضور در میان مردم به جهت شنیدن درد دل و خواسته‌های مردمی وظیفه مدیران در تمام سطوح است.

او می گوید: علاوه بر شنیدن مردم نظارت بر کیفیت خدمات مورد نیاز مردم نیز نیازمند حضور میدانی مدیران است و ما مسئولان به عنوان خادمان مردم از این مهم نباید غفلت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: امروز چندین واحد خبازی (نان لواش، و سنگک) متخلف بدلیل عدم پخت و عرضه نان تذکر کتبی دریافت کرده و برای تعدادی هم که در حال پخت نان بودند به منظور رضایت مندی مردمی افزایش سهمیه آرد تخصیص داده شد.

سپری حضور میدانی در نانوایی‌ها را به جهت بازدید و بررسی میدانی از کیفیت پخت، توزیع و رعایت ساعات کاری و با توجه به بارش برف سنگین، نان را به‌عنوان قوت اصلی مردم دانست و گفت: پخت به موقع نان و رعایت ساعات کاری و پخت با کیفیت مناسب از مهمترین وظایف نانوایی هاست

او گفت: نظارت و پایش از نظر کیفیت، وزن تعیین شده و رعایت بهداشت نان در دستور متولیان قرار خواهد گرفت و این مهم به دقت رصد خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.