استاندار اصفهان گفت: قوانین و جرائم موجود در بازار مایحتاج عمومی بازدارنده تخلف نیست و لازم است گزارش تحلیلی در این ارتباط به رییسان جمهوری و قوه قضائیه ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  سید رضا مرتضوی شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: گرانی‌ها و افزایش قیمتی که در برخی از اقلام اساسی ازجمله برنج، روغن، شکر و گوشت و حتی شوینده‌ها شاهدیم هیچ دلیل موجهی ندارد.

او گفت: مردم ازنظر اقتصادی در تنگنا هستند و از قیمت‌های موجود ناراضی که باید نظارت و بازرسی‌ها را در جهت اعتماد عموم افزایش دهیم.

به‌تازگی شاهد گرانی تخم‌مرغ دریکی از فروشگاه‌ها که به علت ارتکاب کلاهبرداری، سلب اعتماد عموم به دولت و گرانی تحت یک برند باید با متخلف جدی برخورد شود.

معاون اقتصادی استاندار اصفهان نیز در این جلسه گفت: مشکل اصلی امروز واسطه گران هستند و سودی که به جیب دلالان می‌رود چندین برابر تولیدکننده و توزیع‌کنندگان هستند.

امیررضا نقش گفت: نمی‌توان در تعیین قیمت‌ها تنها تولیدکننده و توزیع‌کننده را دید بلکه باید مردم هم در نظر گرفت که تحت‌فشار قرار نگیرند.

معاون اقتصادی استاندار اصفهان معتقد است جشنواره خرید شفاف باید از ۲۲دی‌ماه کلید می‌خورد که با یک ماه تأخیر در اصفهان آغاز شد وباید سرعت بیشتری بگیردبه همین جهت باید از ظرفیت رسانه‌ها و صداوسیما برای اطلاع رسانی در این زمینه استفاده کرد.

جشنواره خرید شفاف طرح کشوری است که در قالب آن پویش درج قیمت به دنبال حذف دلالی و واسطه‌گری لحاظ شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.