فدراسیون نجات غریق ۳۳ هزار معلم ورزش کشور را آموزش می‌دهد

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: بیش از ۱۴ میلیون دانش‌آموز در کشور داریم. بر اساس تفاهمی که با آموزش و پرورش داریم قرار است ۳۳ هزار معلم ورزش در کشور آموزش‌های لازم را ببینند تا دانش‌آموزان بتوانند از غرق شدن خود در آب جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مهدی حیدری گفت: حفظ و امنیت جان انسان‌ها را بسیار مهم است. بر اساس تعامل و تفاهمی که با فدراسیون شنا داریم، ایجاد امنیت بر عهده ما است و آموزش و گسترش آن بر عهده فدراسیون شنا است.

 کرونا بیشترین ضربه را به دولت و وزارت ورزش و جوانان زد. تمام اماکن ورزشی به دلیل کرونا و همچنین ترس مردم از ابتلا به این ویروس تا مدت‌ها تعطیل شد و استقبال چندانی از آن نمی‌شد و وزارت ورزش تسهیلاتی را در اختیار منجیان غریق قرار داد، اما هیات‌های استانی و ورزشکاران و ناجیان غریق به حمایت‌های بیشتری نیاز دارند.

 کرمانشاه در زمینه نجات غریق و غواصی دارای استعداد‌ها و ظرفیت‌های زیادی است. جوان کرمانشاهی در رشته واترپلو لژیونر هستند که افتخاری برای ورزش‌های آبی محسوب میشوند و آقای زندی توانستند رکورد غواصی را در جهان جابجا کرد که بسیار ارزشمند است و باید از امروز همه اعضای این مجمع با همدلی و همکاری فعالیت کنند تا شاهد اتفاقات خوبی برای استان باشیم.

 فدراسیون شنا و نجات غریق و غواصی به دلیل نوع کار و فعالیتشان همسو هستند. تعامل این دو فدراسیون باید در هیات‌های استانی هم مشاهده شود و اگر این تعامل و همکاری از یک غرق شدن در کشور جلوگیری کند ارزش چندین مدال و عنوان قهرمانی را دارد.

در ابلاغیه وزارت ورزش به ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، بر بیمه مسوولیت مدنی معتبر با پوشش بیمه کامل برای جبران خسارات تاکید شده و همچنین براساس ماده ١٣ قانون مسوولیت مدنی، کارفرمایان مشمول ماده ١٣ مکلف شدند کارکنان خود را در قبال خسارات وارده از ناحیه آن به اشخاص ثالث بیمه کنند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.