عبور کشتی بزرگ تفریحی از زیر پل + فیلم

ویدئوی عبور یک کشتی بزرگ تفریحی از زیر پل رودخانه ماس هلند مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه عبور یک کشتی بزرگ تفریحی از زیر پل رودخانه‌ای در کشور هلند را به تصویر می‌کشد. این کشتی ۸۰ متری تفریحی با نام «گالاکتیکا»، در حال انتقال از کارخانه کشتی سازی Heesen در شهر جنوبی اوس به بندر شمالی هرلینگِن بود که مهندسان محلی متوجه احتمال گیرکردن آن در زیر پل رودخانه شدند..

بنا به گزارش CNN، با وجود وقوع این حادثه که در رودخانه ماس هلند رخ داد آن‌ها موفق شدند تنها با چند اینچ فاصله بدون وارد آمدن آسیب به کشتی آن را از زیر پل عبور دهند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی از آنجایی که هنگام عبور کشتی سطح آب رودخانه بالا آمده بود بنابراین آن‌ها سفر برای مدت چند روز متوقف شد. پس از پایین آمدن سطح آب رودخانه مسئولان کشتی موفق شدند آن را بدون آسیب از زیر پل عبور دهند.


بیشتر بخوانید


یک سخنگوی کارخانه کشتی سازی Heesen در این باره به CNN گفت: «این یک رویه استاندارد برای کشتی‌های تفریحی لوکسی است که باید در آب‌های داخلی مورد استفاده قرار گیرند. انتظار برای جذر و مد یک کار معمول است.»

سرانجام این کشتی از کارخانه کشتی سازی Heesen به بندر شمالی هارلینگن منتقل شد. خدمه در انتظار یک روز آرام و بدون باد برای سفر بودند که حدود چهار تا پنج روز طول کشید. گالاکتیکا در ۱۲ ژانویه به سلامت وارد هارلینگن شد و اکنون تحت آزمایشات دریایی و تجهیز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.