کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) با ستاد بازسازی عتبات استان کرمان در قالب تولیدات چندرسانه‌ای و خبر همکاری خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - به منظور هم افزایی ظرفیت‌های موجود و همکاری بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان نشستی با حضور مدیرفرهنگی و امورمواکب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و هیئت اندیشه ورز کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا  برگزارشد.

حامد شجاعی مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان در این جلسه گفت: قریب ۲۰۰ نفر از اهالی رسانه استان به عنوان خادم رسانه‌ای امام رضا توفیق خدمت و تشرف به حرم مطهر رضوی پیدا کردند و خادمین رسانه‌ای در قالب کارگروه‌های خبر، فضای مجازی، تولیدات چندرسانه‌ای، آموزش و سوادرسانه‌ای، شهرستان‌ها، نذر رسانه مشغول خدمت هستند.

به گفته او ، هدف کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا، انعکاس و ترویج فرهنگ رضوی از طریق رسانه‌ها در جامعه است و از طریق همکاری با ستاد بازسازی عتبات سعی می شود با تولید محصولات فرهنگی رسانه‌ای حال و هوای حرم مطهر حضرت اباعبدالله و اعتاب مقدسه را به عاشقان حضرت ثارالله منتقل شود.

او گفت: برای اعزام خادمان رسانه‌ای امام رضا همراه با اکیپ‌های ستاد بازسازی به عتبات عالیات و تهیه گزارش از مراحل ساخت، ترمیم و بازسازی پروژه‌های این ستاد در صورت موافقت ستاد این آمادگی وجود داردو امیدواریم که بتوانیم از طریق همکاری رسانه‌ای با ستاد بازسازی عتبات توفیق خدمت به اهل بیت علیهم السلام داشته باشیم.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار