امام جمعه امیرکلا گفت:این که کاخ سفید یک شب آرام نمی‌خوابد، از عظمت انقلاب اسلامی ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس باباییان در جلسه طلاب و فضلای امیرکلایی مقیم قم در دفتر مرحوم آیت‌الله صالحی مازندرانی گفت: امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و باید برای تقویت آن تلاش‌های بیشتری داشت و وارد میدان شد؛ اگر امروز توانستیم از نظام و انقلاب و رهبری دفاع کنیم، به نتیجه می‌رسیم.

او گفت:این که کاخ سفید یک شب آرام نمی‌خوابد، از عظمت انقلاب اسلامی ایران است؛ دشمنان ما همیشه در حال برنامه‌ریزی برای سنگ‌اندازی در امورات کشور بوده تا نظام و انقلاب را از چشم مردم بیندازند. 

امام جمعه امیرکلای استان مازندران گفت: دشمنان ایران اسلامی، امروز در حال جنگ ادراکی هستند و طلاب و فضلا با جهاد تبیین و بصیرت افزایی نباید بگذارند به موفقیت برسند.

باباییان گفت: جهاد کبیر و جهاد تبیین از منویات رهبر معظم انقلاب است که باید به آن اهتمام ویژه داشت و با تقویت غیرت دینی می‌توانیم به دستاورد‌های انقلاب پایبند بمانیم؛ دشمن به دنبال گرفتن غیرت دینی از مردم است و باید از خود سوال کنیم که برای ماندن غیرت دینی چه کرده‌ایم؟

به گفته او دشمن سوءاستفاده بالایی از موضوع کرونا کرده و با حضور دانش آموزان در فضای مجازی، مشکلات فرهنگی بالایی در کشور به وجود آمده و ضربه بالایی به دین مردم زده شده است.

امام جمعه امیرکلا گفت: اگر امروز به داد اسلام نرسیم، فردا دیر است و نمی‌توان کاری انجام داد؛ باید ببینیم چه کار‌هایی را می‌توانیم انجام دهیم و برنامه‌ریزی داشته باشیم؛ امروز سهل انگاری و بی تفاوتی در جامعه موج می‌زند و باید مراقب باشیم، گرفتار آن نشویم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار