حجت‌الاسلام سلیمی گفت: مجلس سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه جلسه علنی نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان -  حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس در گفت‌وگویی گفت مجلس سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه جلسه علنی نخواهد داشت و جلسات مجلس در این دو روز به صورت غیرعلنی برگزار خواهد شد.

به گفته سلیمی بنا است تا در جلسات غیر علنی مجلس موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی و مسائل منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد با توجه به ابتلای ۲۰ نفر از نمایندگان به کرونا و مشکوک بودن ۶ نفر دیگر و با توجه به اینکه نتایج تست مابقی نمایندگان نیز فردا اعلام خواهد شد و ممکن است با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در میان نمایندگان مواجه شویم جلسات علنی مجلس تا اطلاع ثانوی در دو بخش و با یک تایم استراحت برگزار خواهد شد.

سلیمی ادامه داد همچنین دفاتر نمایندگان مراجعه کننده نخواهد پذیرفت و وزرا نیز به هنگام حضور در مجلس باید صرفا یک نفر را همراه خود بیاورند و تصمیم براین است که در مورد کارمندان مجلس با حضور تعداد کمتری از کارمندان کار‌ها انجام شود.  همچنین بنا شد به دلیل افزایش شیوع کرونا به طور کل محدودیت‌های بیشتری در تردد‌ها به مجلس اعمال شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، ارز 4200
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
نمایندگان محترم یارانه را به اقشار آسیب پذیر برسانید و ارز ترجیحی رانت خواران راقطع کنید که اینکارها مورد رضای الهی است و در نظر داشته باشید همیشه این محاسبات مادی نیست که در عمل جاری میشود کار اگر برای رضای خدا باشد خدا خودش برکتش را میدهد و نتیجه را به نحوی که ما فکرش را نمیکنیم تغئیر میدهد و بدانید که خدا در اموری که مورد رضایش نیست خیر و برکت قرار نداده اینکه یارانه سهم نیازمندان را از ایشان دریغ کنید و به وارداتچی بسپارید مرضی رضای الهی نیست
آخرین اخبار