رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امسال ۲۵ طرح تحقیقاتی و مطالعاتی در استان اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -  شایقی گفت: ۱۲۲ عنوان طرح مطالعاتی و پژوهشی به دبیرخانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده بود  که در نهایت از این تعداد  ۳۵ عنوان  تایید و ۲۵ طرح به مرحله عملیاتی رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل می گوید: طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی مصوب براساس نیازها و اولویت‌های توسعه‌ای استان تدوین و برای اجرا در اختیار دستگاه‌ها و نهادها قرار می‌گیرد.

به گفته او همه ساله در پذیرش درخواست‌ها و عناوین طرح‌های پژوهشی سعی می‌شود در قالب جلسات تخصصی و کارشناسی موضوعات پژوهشی مورد نیاز استان از سوی دستگاه های اجرایی که اعتبارات سالانه پژوهشی در استان دارند، انتخاب و برای عملیاتی شدن این طرح ها منابع مورد نیاز نیز تامین شود.

شایقی از همکاری خوب دستگاه های اجرایی در تهیه و تدوین این طرح های پژوهشی و مطالعاتی قدردانی کرد وگفت: بخش بزرگی از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی در سال های گذشته به نتیجه رسیده و تعدادی نیز در حال اجراست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل می گوید: این طرح ها با داشتن ویژگی های خاص و منحصربفرد باید گره گشای مشکلات استان در حوزه های مختلف در عمل و اجرا باشند تا ما بتوانیم خروجی مطلوبی را از این فعالیت ها شاهد باشیم.

شایقی گفت: در سایه این طرح ها فعالیت های ثمربخشی در استان در حوزه های مختلف شروع شده و یا در مرحله اجراست که با تاکید مسئولان استان دامنه این اقدامات موثر و راهگشا بیشتر ملموس خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.