استاندار مازندران از افتتاح ۷۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۷۷۶ میلیارد تومان طی ایام الله دهه فجر در استان خبر داد. ‎

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-  سیدمحمود حسینی پور گفت: عملیات اجرایی ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۸۹۶ میلیارد تومان نیز در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

از مجموع طرح‌های قابل بهره برداری در استان ۱۱۷ طرح تولیدی صنعتی و خدماتی با یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال‌زایی یک‌هزار و ۷۵۹ نفر، ۱۹۰ طرح عمرانی با ۶۵۲ میلیارد تومان هزینه و اشتغال‌زایی دو هزار و ۹۵۲ نفر در حین اجرا، ۴۸ طرح‌ها عمران شهری با ۱۹۶ میلیارد تومان است

۴۴ طرح در اجرای طرح‌های هادی روستایی و بهسازی معابر درون روستاها، ۱۱ طرح در حوزه بهسازی راه روستایی، ۵۴ طرح در حوزه پروژه‌های دهیاری‌ها شامل بخش‌های خدماتی، عمرانی و بخش خصوصی و ۲۹۲ طرح با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۰ میلیارد تومان در سایر بخش‌ها است که دهه میارک فجر امسال بهره برداری خواهد شد.

به گفته استاندار مازندران از لحاظ سهم شهرستانی در افتتاح پروژه‌های ایام الله دهه فجر، شهرستان ساری با ۸۴ پروژه به میزان ۵۳۴ میلیارد تومان و شرکت توزیع برق مازندران با ۱۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ هزار و ۸۲۷ میلیون ریال بالاترین سهم را از لحاظ تعداد پروژه‌ها به خود اختصاص داد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.