همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب به یاد ۱۲ بهمن سال ۵۷ و گرامیداشت بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ۲۶۴ مدرسه گچساران نواخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - این زنگ در مراکز آموزشی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول ، متوسطه دوم ، فنی و حرفه ای، استثنایی و بزرگسالان این شهرستان به صدا درآمد.

فرماندار گچساران روز سه شنبه در آیین نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد فدک دوگنبدان گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در چنین روزی به میهن بازگشتند و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال در سایه حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران،انقلابی ایجاد کرد که هم اکنون به الگویی بی بدیل برای همه کشورهای جهان تبدیل شده است.

روانبخش دیهیم با بیان اینکه دانش آموزان را باید با فرهنگ شهادت و ایثار آشنا کنیم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین نشان تمدن ایران است. 

او گفت: زنگ انقلاب زنگ مقاومت، عزت و سربلندی برای ملت ایران و دیگر ملت های آزاده و مسلمان است.

دیهیم گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب بزرگی بود که در سایه وحدت و همدلی مردم به رهبریت حضرت امام خمینی (ره)  و روحانیت به پیروزی رسید.

 مدیر آموزش و پرورش گچساران در این آیین گفت: آموزش و پرورش گچساران برنامه‌های متنوع و مختلفی را برای ایام دهه فجر در نظر گرفته است.

ایوب مقیمی گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی معنوی و فرهنگی است.

او گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه دانش آموزان و فرهنگیان وملت ایران اسلامی است.

مقیمی گفت: بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و آگاهی بخشیدن به دانش آموزان نسبت به انقلاب از اهداف اجرای برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در مدارس گچساران است.

بیش از ۲۴ هزار دانش آموز در گچساران به تحصیل مشغولند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.