فرماندار باشت گفت: برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - نادر گرامی گفت: با توجه به اینکه وضعیت کرونایی این شهرستان از آبی به زرد تغییر یافته در برنامه های دهه فجر باید ئستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

او گفت: برنامه های ایام الله دهه فجر امسال به ویژه ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب باید به طرز باشکوه در باشت برگزار شود. 

گرامی گفت: ۱۲ بهمن ماه به عنوان نخستین روز ایام الله دهه فجر با حضور اعضای شورای اداری و قشرهای مختلف مردم این شهرستان آیین تجدید میثاق با آرمان های شهیدان، عطرافشانی و غبار روبی قبور شهیدان آغاز می شود. 

فرماندار باشت گفت: رژه خودرویی و موتوری نیز از شهر بوستان به سمت باشت، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه فرزانگان و همچنین  برافروخته شدن پرچم انقلاب اسلامی بطول ۹۰ متر در ارتفاع ۳۶ متر از سوی شهرداری باشت از دیگر برنامه های ۱۲ بهمن در این شهرستان می باشد.

گرامی گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند چرا که باید ارتباط با مردم در این ایام بیش از پیش تقویت شود .

او بر هر چه باشکوه برگزار شدن مراسم ها و جشن های انقلاب اسلامی در مناطق شهری، روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: در این راستا ۲۵ کمیته در شهرستان باشت تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده است.

فرماندار باشت گفت: کمیته ایثارگران ، فرهنگیان و دانش آموزان،  بسیج، پشتیبانی، اصناف، ورزش و جوانان، بسیج سازندگی، جهاد، پشتیبانی، ورزش و جوانان ،امور بانوان، تبلیغات و اطلاع رسانی و امنیتی انتظامی از مهمترین کمیته های این شهرستان در دهه فجر امسال است.

او گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر باید به روش‌های مختلف دستاوردهای انقلاب و نظام را در حوزه های مختلف برای مردم و نسل جدید تبیین و تشریح نمایند.

گرامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای از جمله برخورداری روستاها از زیر ساخت های رفاهی، بهداشتی و آموزشی در این شهرستان انجام شد.

او با بیان اینکه هیچ روستایی در این شهرستان تا سال ۱۳۵۷ گازرسانی نشده بود گفت: این نعمت پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ۹۸ درصد روستاهای باشت رسید.

فرماندار باشت گفت: بیش از ۱۴۵ روستای کد دار در این شهرستان وجود دارد که تمامی آن ها از نعمت برق برخوردار هستند.

او گفت: دهه‌ فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است و در این ایام باید برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و هدف‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.

گرامی خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه ها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.