پیگیر دوبانده کردن جاده های طبس هستیم

سرپرست معاونت استاندای و فرمانداری ویژه شهرستان طبس گفت: دوبانده سازی جاده های شهرستان جزو وظایفی است که در حال پیگیری آن هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - رحیمی در نشست خبری گفت: سیاست کلی نظام به ایمن‌سازی جاده‌ها، دو بانده کردن آن‌ها است که در مسیر‌های مختلف راه‌های شهرستان این کار بر اساس اعتبارات موجود درحال انجام است.

او گفت: راه‌های شهرستان دو طرفه و حادثه‌آفرین است و وظیفه ذاتی و مهم ما برای پیگیری تخصیص اعتبار هرچه بیشتر به قوت خود باقی است و برای تسریع در دوبانده سازی محور‌های مواصلاتی به طور جدی و با همراهی مدیران مربوطه در شهرستان و استان به میدان می‌آییم.

رحیمی گفت: دستور برگزاری ستاد تنظیم بازار را در اولین روز کاری صادر کرده‌ام و در مورد مشکلات بیان شده درباره بازار و برپایی نمایشگاه‌ها و کارشکنی‌ها و عدم نظارت احتمالی، پس از بررسی و کار کارشناسی تصمیم گیری و اعلام نظر خواهم کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه طبس گفت: در مسئله خام فروشی محصولات معدنی شهرستان، نیازمند سرمایه گذاری کلان و البته وجود زیرساخت‌های مختلف برای تحقق این نوع سرمایه گذاری‌ها و تکمیل چرخه استخراج زغال سنگ و سایر مواد معدنی هستیم.

او گفت: در حال حاضر نیازمند تأمین مسکن برای حضور نیرو‌های طرح توسعه معدن زغال سنگ پروده ۴ در طبس هستیم و درحالی که برای اشتغالزایی و حضور نیروی انسانی و نیز سرمایه گذاری‌های کلان دغدغه داریم، اما اگر به تأمین حداقل ۳ هزار واحد مسکونی دیگر علاوه بر سایت‌های مسکن ملی فعلی، برنامه‌ریزی نکنیم در حوزه مسکن دچار تورم بیشتر و مشکلات برای همشهریان خواهیم شد.

رحیمی گفت: مسئله آب به عنوان اساسی‌ترین زیرساخت لازمه هر سرمایه گذاری و بهره برداری از ظرفیت‌های شهرستان است که به جد پیگیر تأمین اساسی و عملی و علمی منابع آبی برای شهرستان طبس هستیم.

سرپرست معاونت استاندای و فرمانداری ویژه شهرستان طبس گفت: اهمیت تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهم است و ضمن اینکه مناقصه دوبانده کردن ۵ کیلومتر دیگر از محور طبس به دیهوک انجام و پیمانکار مشخص شده است.

او گفت: در مسئله گرانی اجاره بهای منازل با کار کارشناسی و دقیق و قطع دست دلالان و نظارت دقیق و نظام‌مند از حباب و افزایش تصاعدی و بدون حساب و کتاب آن جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.