معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، زمین شناسی در این کلانشهر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - علی جلوه گر گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته به همراه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از پنجشنبه، ۱۴ بهمن ماه در سالن‌های فردوسی و مفاخر نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه دستاوردها در بخش‌های مختلف صنایع مادر، معادن و صنایع وابسته است.

او گفت: مجموعا ۱۰۰ شرکت در این دوره از نمایشگاه حضور دارند که تعداد مشارکت‌کنندگان داخل خراسان رضوی ۸۰ شرکت است. همچنین ۲۰ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، گلستان، کرمان، کرمانشاه، همدان، خراسان شمالی و جنوبی نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

جلوه گفت: مشارکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه در زمینه‌هایی همچون معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، فلزات، فولاد، آلومینیوم، آهنگری و ریخته‌گری، قالب‌سازی و صنایع نسوز، اتوماسیون صنعتی، ماشین‌آلات صنعتی، ابزار آلات، صنایع پیشرفته، خدمات فنی‌ومهندسی و مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری صنعتی فعالیت دارند.

او می گوید: به همین منظور علاقه‌مندان و متخصصان می‌توانند از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۲۰ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از این نمایشگاه بازدید نمایند.

منبع: ایسنا

نتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.