مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از سیاه‌پوشانی شهر به مناسبت رحلت آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - مهدی کلانترزاده با اشاره به اقدامات و برنامه‌های شهرداری قم در جهت برگزاری باشکوه مراسم تشییع و آیین‌های یادبود آن مرجع عالی‌قدر گفت: سیاه‌پوشانی سطح شهر قم با نصب پرچم‌ها عزا، ریسه‌های مشکی و اکران بنر‌های تسلیت در سازه‌های تبلیغاتی از اولین اقداماتی بود که انجام شد.

او اعلام عزای عمومی از سوی هیئت دولت به مناسبت این ضایعه جان‌سوز را یادآور شد و گفت:مجموعه شهرداری قم همکاری و مشارکت ویژه‌ای را در مراسم تشییع این مرجع بزرگ جهان تشیع خواهد داشت و برنامه‌ریزی لازم به‌منظور خدمات‌رسانی گسترده به حاضرین در این مراسم انجام‌شده است.

کلانترزاده مشارکت در آماده‌سازی محل تجمع، خودرو انتقال پیکر مطهر و سیستم صوت مراسم را ازجمله اقدامات شهرداری دانست و کفت: تأمین ایمنی این مراسم با استقرار تیم‌های آتش‌نشانی و همچنین تمهیدات لازم در حمل‌ونقل عمومی و برای جابجایی شهروندان نیز اندیشیده شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اعلام هماهنگی در تمامی بخش‌های مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی و حضور فعال در ستاد برگزاری مراسم ارتحال گفت: در طول روز‌های آینده نیز روند خدمات‌رسانی شهرداری قم برای برگزاری مجالس و محافل یادبود و گرامیداشت به‌ویژه در هسته مرکزی شهر قم و بیت معظم حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار