حقدادی گفت: تصمیم بر این شد که اماکن ورزشی استان مرکزی با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان مرکزی در خمین در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان اراک - در خصوص نحوه فعالیت اماکن ورزشی استان و طرح‌های ورزشی شهرستان خمین توضیحاتی به شرح زیر عنوان کرد.

در شرایط قرمز بسیاری از رشته‌های ورزشی امکان فعالیت ندارند و شیوه نامه‌ها از طریق وزارت بهداشت در ستاد ملی کرونا به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ می‌شود.

با توجه به اینکه در سال گذشته ایام طولانی مدتی اماکن ورزشی تعطیل بود تصمیم بر این شد که اماکن ورزشی با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت کنند وچنانچه شرایط به گونه‌ای شد که مجبور به تعطیلی اماکن ورزشی شدیم، اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نسبت به تعطیلی آن‌ها اقدام کند.

از مشکلات اساسی که در استان مرکزی داریم تعطیلی استخر خمین و یکی دیگر از استخر‌های سطح استان است و در آخرین فراخوان جذب سرمایه گذار قرار شده این طرح از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی واگذار شود تا با تسهیلات و گشایش در منابع اعتباری بتوانیم هرچه سریعتر استخر را آماده کنیم.

حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بخشی از ابنیه هزینه شده، اما برای تکمیل استخر خمین حدود ۸ میلیارد تومان منابع دولتی نیاز دارد که ما بنا داریم از طریق مشارکت بخش خصوصی و اعطای تسهیلات به بخش خصوصی این موضوع را پیگیری و مرتفع کنیم.

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان را در شهرستان خمین و در بیت تاریخی حضرت امام برگزار کردیم.

مسائل و مشکلات ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی، سمن‌ها، زیرساخت‌های ورزشی، تعمیر و نگهداری اماکن، ورزش روستایی، برنامه ریزی برای نوروز ۱۴۰۱ و بررسی مشکلات سرمایه گذاران در ایام تعطیلی اماکن ورزشی به دلیل کرونا از موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بیت تاریخی امام راحل در خمین برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.