سخنگوی جشنواره‌ی فیلم فجر مشهد گفت: سینما آفریقای مشهد پذیرای اصحاب رسانه و خبرنگاران است که بطور رایگان از اکران فیلم های جشنواره فجر استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محسن سمیع گفت: جشنواره‌ی فیلم فجر در مشهد از جمعه ۱۵ بهمن در سینما های هویزه، گلشن، آفریقا، برفی، پارک بازار، اطلس، ویلاژ توریست و سیمرغ  شروع شده و تا ۲۲ این ماه ادامه دارد.

از ۲۲ فیلم جشنواره‌ی فیلم فجر پایتخت، در مشهد ۱۹ فیلم در حال اکران است.

 به گفته او با توجه به شیوع امیکرون و پیک ششم کرونا اکران فیلم‌ها در سینما‌های مشهد با استقبال بی‌نظیری از سمت مردم، اصحاب رسانه و اهل هنر و سینما روبه رو بوده است.


بیشتر بخوانید



او گفت: با توجه به گذشت سه روز از اکران فیلم‌ها در مشهد، هنوز آمار دقیقی از میزان تماشای فیلم در سینما‌ها  وجود ندارد، ولی فیلم‌هایی که در پایتخت بیشترین بیننده را داشته اند در این شهر  هم مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند.

سخنگوی جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: قبل از شروع جشنواره با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونای خراسان رضوی قرار بر استفاده‌ی ۷۰ درصدی سینما‌ها بود که با توجه به شیوع امیکرون و آغاز پیک ششم کرونا این ظرفیت به ۵۰ درصد تقلیل یافت.

سمیع گفت: در تمامی سینما‌ها رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تب سنجی، ضدعفونی سالن‌ها و استفاده ازماسک اجباری است.

امسال برای اولین بار جلسات نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده با حضور کارشناسان، منتقدان و علاقمندان در سینمای هویزه مشهد برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام//ف.ح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.