سازمان لیگ اعلام کرده اگر بازیکنان مس سونگون در دیدار یکشنبه این تیم مقابل گیتی پسند حاضر نشوند، پرونده تیم به کمیته انضباطی ارسال می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان- دیدار تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود، به دلیل مبتلا شدن ۱۹ بازیکن مس سونگون به ویروس کرونا از سوی سازمان لیگ لغو شد. مسئولان تیم فوتسال مس سونگون در اعتراض به بازی با گیتی پسند اعلام کرده اند که نمی‌توانند روز یکشنبه به میدان رفته و خواستار لغو کامل این دیدار شده اند. به همین دلیل آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده اگر مسی‌ها در این مسابقه حاضر نشوند پرونده این دیدار به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: تا امروز هیچ نامه‌ای از سوی باشگاه مس سونگون مبنی بر بازی نکردن برابر گیتی پسند اصفهان به سازمان لیگ ارسال نشده است و من چنین موضوعی ندیدم. طبق برنامه اعلام شده بازی ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند روز یکشنبه ۲۴ بهمن در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد. اگر تیم فوتسال مس سونگون در این مسابقه حاضر نشود پرونده این بازی به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد.

هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوستال در حالی از فردا شروع می‌شود که دیدار ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان به دلیل مبتلا شدن ۹۰ درصد بازیکنان و کادر فنی مس سونگون به ویروس کرونا، به روز یکشنبه هفته آینده موکول شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار