با حضور استاندار مرکزی ۴۹ طرح عمرانی اقتصادی در شهرستان محلات بهره برداری و کلنگ زنی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - در دهمین روز از دهه مبارک فجر، مخلص الائمه استاندار مرکزی به همراه مسئولان استانی به شهرستان محلات سفر کرد تا با حضور آن‌ها طرح‌های دهه فجری این شهرستان به بهره برداری برسد.

در سفر امروز استاندار با حضور مسئولان استانی وشهرستانی ۴۹ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان گلنگ زنی و یا بهره برداری می‌رسد.

ناظری فرماندار شهرستان محلات با اشاره به اینکه برای این تعداد ۴۹ طرح عمرانی اقتصادی اعتباری بالغ بر ۵۷۲ میلیارد تومان صرف شده و اشتغال زایی بیش از یک صد دارد و ده نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی دارد درباره این طرح‌ها توضیحاتی به شرح زیر داد.

از این ۴۹ طرح تعداد ۴۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان بعنوان طرح‌های عمرانی و سه طرح اقتصادی در قالب دو طرح افتتاحیه و یک طرح انجام خواهد شد

طرح‌های ورزشی دانش آموزی خیر ساز در شهر نیم ور، طرح ۳۲ واحدی مسکن محرومین شهر محلات که توسط انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان محلات به بهره برداری خواهد رسید، همچنین چند طرح آسفالت معابر روستایی، آبرسانی روستایی و چمن مصنوعی روستای نخجیروان و همچنین پروژه نیروگاه خورشیدی مانا انرژی نیز که پس از مدت‌ها پیگیری زمین آن تحویل سرمایه گذار قرار داده شده از جمله این طرح‌ها هستند.

استاندار و هیئت همراه با در بدو ورود به شهرستان محلات با حضور بر مزار شهید گمنام و شهدای شهر نیم ور ضمن گلباران و غبار روبی مزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.