تذروی از یادگاران دفاع مقدس گفت: با توجه به تحولاتی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از انقلاب اسلامی ناشی شده است، می‌توان آن را به معنای واقعی کلمه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- محمدتقی تذروی نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران را بی شک باید یکی از مهم‌ترین و تاثیر گذار‌ترین انقلاب‌های جهان دانست که آثار آن هم در درون مرز‌ها و هم فراتر از مرز‌ها بسیار عمیق بوده است.

او در همایش سیاسی فرماندهان نظامی و مسئولین جزیره خارگ که در تالار غدیر گروه پدافندهوایی این جزیره برگزار شد، گفت: با توجه به تحولات و دستاورد‌هایی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از انقلاب اسلامی ناشی شده است، می‌توان آن را انقلاب به معنای واقعی کلمه دانست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از ویژگی‌های این تحولات و دستاورد‌ها این است که در بیشتر زمینه‌ها اعم از سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و ... حاصل شده است، به گونه‌ای که شاهد یک تحول عظیم و فراگیر در کل ساختار‌های کشور بوده‌ایم. 

تذروی گفت: در همین حال برخی نظریه‌پردازان بیگانه تلاش می‌کنند تا «انقلاب بودنِ» انقلاب اسلامی ایران را با توجه به ویژگی‌هایی که با مبانی غربی سازگاری ندارد، مورد تردید قرار دهند.

در این همایش از خلبانان و گروه پروازی پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.