نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: علی رغم دشمنی‌های مستکبران، اما انقلاب اسلامی ایران رشد پیش رونده‌ای دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با گرامیداشت دهه فجر، ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز چهل و چهارمین سالگرد فعالیت جمهوری اسلامی گفت: علی رغم دشمنی‌های مستکبران، اما انقلاب اسلامی ایران رشد پیش‌رونده‌ای دارد.

انقلاب اسلامی ایران در دنیا جا باز کرده و معادلات جهان در عرصه سیاسی را دگرگون کرده و به دستاورد‌های علمی، دفاعی، موشکی، پهپادی، لیزری و هسته‌ای جایگاه مناسبی دست یافته است.

براساس آمار و اطلاعات جهانی، جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون به رتبه‌های قابل‌توجهی در بخش‌های مختلف دست پیدا کرده و در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی، جهادی، اقتصادی و اقدامات صادقانه و مؤمنانه متحول شده است.


بیشتر بخوانید


جوانان امروز نسل جوان تربیت شده انقلاب اسلامی هستند و غالب آن‌ها در عرصه‌های مختلف علمی، تولید و فناوری پیشتاز باشند.

دشمن از ۴۳ سال قبل تاکنون قصد دارد تا امید ملت ایران را وارونه و طور دیگری نشان دهد، به همین منظور تبیین واقعیت‌ها در مدت فعالیت جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار دارد.

دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کنونی تلاش‌های شبانه‌روزی و برخی نمی‌شود‌های دولت قبل را به نتیجه برساند.

دولت سیزدهم به دنبال رفع مشکلات کنونی است و این مسیر باید عاقلانه و عادلانه پیگیری شود تا دشمن نتواند سوءاستفاده کند.

تعامل با همسایگان، واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا، رفع برخی مشکلات کشور، مبارزه با فساد در لایه‌های مختلف، سالم‌سازی در جامعه، انجام مقتدرانه مذاکرات از ویژگی‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

نقاط مختلف این استان و به ویژه شهرکرد با مشکل جدی در بخش تامین آب مواجه شده است و در این راستا مردم از مسئولان انتظار دارند مشکلات‌شان به‌طور عملیاتی رفع شود.

رهاسازی اخیر آب از حوضه زاینده‌رود به منافع و تامین نیاز‌های آب آشامیدنی هر ۲ استان ضربه وارد می‌کند.

مسئولان ملی نسبت به مدیریت منابع موجود در سد زاینده‌رود اهتمام داشته باشند و از هرگونه بی‌عدالتی در این حوزه پرهیز کنند.

با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا نماز جمعه هم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود تا مشکلی پیش نیاید.

شرایط کنونی از لحاظ شیوع ویروس کرونا خاص و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری و تزریق دوز سوم واکسن ضروری است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار