سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه روز گذشته هفت هزار بیمار کرونایی به مراکز درمانی این استان مراجعه کردند که بیشتر آن‌ها به صورت سرپایی درمان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمدحسین سرمست گفت: در شبانه روز گذشته ۱۲۹ بیمار کرونایی در خوزستان بستری شدند و اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در این استان به ۷۰۰ نفر رسیده که از این تعداد ۵۰۰ نفر در بخش عادی و ۲۰۰ نفر در بخش ویژه تحت مراقبت هستند.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خدمات رسانی در مراکز بهداشتی و درمانی و نیز اجرای طرح شهید سلیمانی در این استان شتاب گرفته است.

او می گوید: روند واکسیناسیون افراد بزرگسال در خوزستان همچنان کند است، ولی استقبال خانواده‌ها از واکسیناسیون کودکان خوب است و تمام مراکز درمانی در دورترین نقاط خوزستان، بیمارستان‌های محلی و بیمارستان‌های مراکز استان و شهرستان‌ها در حال خدمت رسانی به بیماران مبتلا به اُمیکرون هستند

پیش از این تعداد بیماران بستری در بخش آی سی یو نسبت به تخت عادی در خوزستان یک سوم بود، اما اکنون آمار بیماران بستری در بخش‌های عادی مراکز درمانی به مراتب بیشتر از آی سی یو است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.