سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حادثه قطار ارومیه گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و نباید اجازه داد چنین حوادثی در این مسیر رخ دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - یاسر رهبردین در جلسه بررسی حادثه اخیر خروج قطار ارومیه_ تهران از ریل که با حضور مدیر کل راه آهن آذربایجان برگزار شد، با اشاره به دستور اکید مقام عالی استان بر معرفی مسببان این حادثه و جلوگیری از وقوع چنین حوادثی گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و نباید اجازه داد چنین حوادثی در این مسیر رخ دهد

وی می‌گوید: شرکت راه آهن باید به تمامی تعهدات خود در زمینه ایمن سازی مسیر انجام دهد و هیچ قصور و ترک فعلی در این زمینه قابل قبول نیست.

وی همچنین بر بازرسی‌های مداوم و اصلاحات مورد نیاز مسیر راه آهن در اسرع وقت برای ایمن سازی مسیر تاکید کرد.

 نگهداری و بازسازی ایستگاه‌های راه آهن را با توجه به درآمد‌های حاصله از این استان را از موضوعات مهم و تاثیر گذار عنوان کرد؛ و اعلام کرد اقدامات سنوات گذشته در این خصوص در حد قابل قبول نبوده است.

 جلسه بررسی ابعاد حادثه قطار ارومیه –مراغه پس از تشکیل کمیته مدیریت بحران راه و شهرسازی، با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، مدیر کل راه آهن آذربایجان و اعضای کمیته مدیریت بحران راه و شهرسازی برگزار و مقرر شد گروه‌های کارشناسی با شناسایی ترانشه‌های ناامن و انجام اقدامات ایمنی در مسیر راه آهن ارومیه- مراغه از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

چهارشنبه هفته گذشته دیزل مسافری قطار تهران- ارومیه در نزدیکی ایستگاه رشکان به علت ریزش ترانشه خاکی از خط خارج شد که خوشبختانه خسارت جانی درپی نداشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.