معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

دشمن با تحقیر دستاوردهای ملت ایران سعی در ناامیدکردن مردم دارد

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تبیین واقع‌بینانه پیشرفت‌ها و ارائه تصویری واقعی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی یک جهاد مضاعف است که روح امید را در مردم زنده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- افشار محمدی در کنگره شهید خوشروان و ۷۵۰ شهید شهرستان گیلانغرب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، گفت: در تاریخ هر کشوری اگر حضور مردان فداکار، دلاور و از جان گذشته نبود آن کشور محکوم به شکست، اشغال، ذلت و وابستگی روبه رو می‌شد.

شهیدان زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند لذا هیچ‌گاه گرد کهنگی بر چهره آن‌ها نخواهد نشست و امروز به برکت خون شهدا، کشور جمهوری اسلامی ایران در جهان هویت پیدا کرده است و همین امر سبب شده تمدن ساز باشد.
آقای محمدی در خصوص اهمیت جهاد تبیین و روایتگری و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: این مهم همواره مورد تاکید امامین انقلاب بوده و هست و همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند بیان دستاوردها، پیامدها و اقدامات صورت گرفته در طول انقلاب نه تنها کاری شایسته بلکه امری واجب است.

 در شرایطی که دشمن با همه قوا سعی می‌کند با تحقیر دستاوردهای ملت ایران و انکار پیشرفت‌هایی که در پرتو انقلاب اسلامی به دست آمده مردم را ناامید و مایوس کند، تبیین واقع‌بینانه پیشرفت‌ها و ارائه تصویری واقعی از دستاوردها یک جهاد مضاعف است که روح امید را در مردم زنده می کند.

 امروز به برکت خون شهدا و رهبری امامین انقلاب و پشتیبانی مردم، هندسه قدرت نوین مبتنی بر مبانی و مبادی دین اسلام به نام ایران جهانی شده است.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.