فدراسیون بوکس جمهوری آذربایجان ادعا‌های رستمی را تکذیب کرد

بعد از فدراسیون جهانی بوکس، امروز فدراسیون جمهوری آذربایجان در نامه‌ای رسمی ادعا‌های همکاری با رستمی را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بعد از اینکه فردی به نام فرشید رستمی علیه بروکس ایران ادعا‌های دروغین انجام داد و مدعی شد که ایران می‌خواست در رقابت‌های قهرمانی جهان مدال‌ها را خریداری کند و در این ادعا‌ اعلام کرده بود به عنوان فردی که در فدراسیون جمهوری آذربایجان و فدراسیون جهانی بوکس سمت دارد، مدرک مربیگری علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس جعلی بوده و نمی‌توانست ایران را در رقابت‌های جهانی همراهی کند.

بعد از این ادعا‌ها فدراسیون بوکس کشورمان در نامه‌ای به فدراسیون جهانی خواستار این شد که آیا فردی به نام رستمی در این کنفدراسیون حضور دارد یا خیر، که در جواب این نامه آمد چنین فردی وجود خارجی ندارد. بعد از این موضوع فدراسیون بوکس کشورمان مراحل شکایت خود را به آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) ارسال کرد. بعد از رد حضور فرشید رستمی در کمیته فنی اتحادیه بین‌المللی بوکس جهان از سوی آیبا، فدراسیون بوکس جمهوری آذربایجان هم در نامه‌ای رسمی اعلام کرد که با چنین فردی همکاری نداشته است.

پیش از این فرشید رستمی مدعی شده بود علاوه بر حضور در کمیته فنی اتحادیه بین‌المللی بوکس با فدراسیون بوکس و کمیته ملی المپیک جمهوری آذریایجان نیز همکاری دارد که این ادعا‌های او این بار در نامه رسمی سافاروف، دبیر کل فدراسیون بوکس آذربایجان به فدراسیون بوکس ایران رد شد تا اهداف این فرد بیش از پیش مشخص شود.

متن نامه دبیر کل فدراسیون بوکس جمهوری آذربایجان به شرح زیر است:

فدراسیون بوکس آذربایجان مایل است به شما اطلاع دهد که آقای فرشید رستمی در فدراسیون بوکس جمهوری آذربایجان و همچنین در کمیته ملی المپیک این کشور هیچ گونه سمتی ندارد.

ارادتمند شما

سافاروف (دبیرکل فدراسیون بوکس جمهوری آذربایجان)


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار