مدیر بنیاد مسکن داراب از آغاز عملیات اجرایی نقشه برداری و بازنگری طرح هادی در ۱۴ روستای این شهرستان با بهره گیری از عکسبرداری و نقشه برداری پهپادی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدرضا حسن زاده گفت: اجرای این طرح زمینه ساز توسعه دوچندان و محرومیت زدایی و شتاب بخشی به بهسازی روستا‌ها است.

او گفت: در این طرح عملیات نقشه برداری و بازنگری طرح هادی روستا‌های شمس آباد، هادی آباد، اسماعیل آباد، علی آباد بالا، کریم آباد، جونان، مادوان، حسین آباد بالش بهادران، هیربدان، اکبرآباد و محمد آباد هشیوار به صورت هوایی کلید خورد.

به گفته حسن زاده، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعنوان یکی از نهاد‌های برخاسته از نظام جمهوری اسلامی، در طول فعالیت خود اقدامات موثر و ارزشمندی را در روستا‌ها و برای ساکنین محروم آن‌ها انجام داده و در حال حاضر شاهد به ثمر رسیدن این فعالیت‌ها و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در محرومیت زدایی از روستا‌ها هستیم.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب گفت: فعالیت‌های عمران روستایی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در امر عمران و آبادی روستا‌های این شهرستان بشمار می‌رود که با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستا‌ها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی در سراسر شهرستان به انجام می‌رسند. این فعالیت‌ها با اهداف سند چشم انداز توسعه که به عنوان سند توسعه ملی محسوب می‌شود نیز هم راستا هستند.

حسن زاده گفت: امسال با صرف ۸ میلیارد ریال طرح هادی نصیرآباد، قلعه نو، بانوج، عطابخش، جمسی، پاسخن، مروارید و سنگ چارک در این شهرستان بازنگری شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب در ادامه از اجرای۲۵ هزار مترمربع آسفالت معابر در روستا‌های کوهجرد، بانوج، دولت آباد، مرز، مادوان، شهرک ولیعصر، و شاه ابوذکریای این شهرستان ازمحل اعتبارات ملی با اعتباری بالغ بر۵ میلیار تومان خبر داد.

او گفت: تهیه طرح هادی درروستا‌های حسین آباد جدید، دشت سلطان آباد و گزو گوبان با اعتباری بالغ بر۱۸۰میلیون تومان از دیگر عملکرد‌های بنیاد مسکن در شهرستان داراب در سال جاری است.

حسن زاده گفت: تهیه طرح گردشگری روستای لایزنگان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان و آماده سازی معابرشهرک کوه سفید به مساحت ۵۰هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان نیز امسال انجام شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار