دبیر هفتمین جشنواره ملی دانشجویی "هِکاتُم" گفت: فرصت ارسال آثار به دبیرخانه این دوره از جشنواره به مدت یک هفته و تا دوم اسفند۱۴۰۰ تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -خانم نُصوحی می گوید: دبیرخانه این جشنواره ملی دانشجویی آماده دریافت آثار متقاضیان در بخش‌های رقابتی جشنواره شامل فیلم، عکس، گرافیک و انیمیشن دیجیتالی است.

 بخش رقابتی این جشنواره در شاخه فیلم شامل فیلم داستانی، مستند، فیلم تجربی و ویدیوآرت، در شاخه عکس شامل پرتره، عکس تبلیغاتی و موضوع آزاد و در زمینه گرافیک و انیمیشن دیجیتالی شامل نقاشی دیجیتال، هویت بصری، موشن گرافیک، لوگوموشن، انیمیشن داستانی، پوستر و لوگو، برگزار می‌شود.

هفتمین جشنواره ملی هکاتم با هدف توجه ویژه به دستاورد‌های هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت‌های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنر‌های دیجیتال از تاریخ هفتم تا سیزدهم اسفند امسال به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره ملی "هکاتم" اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال آثار و مقررات شرکت در جشنواره، به کانال اطلاع رسانی جشنواره در شبکه مجازی به نشانی hekatomfestival@ مراجعه کنند.

دوره گذشته این جشنواره با حضور ۶۷۳ اثر، سال گذشته برگزار شد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.