دادستان قزوین:

متهم پرونده چاقوکشی کارشناس اورژانس قزوین روانه زندان شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از بازداشت و زندانی شدن متهم پرونده چاقوکشی کارشناس اورژانس قزوین خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: در پی وقوع تصادف در روستای آقابابا و با اعلام عوامل حاضر در محل، کارشناسان پایگاه اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شده که با توجه به معاینات اولیه، اعزام فرد مصدوم به بیمارستان را تشخیص دادند.

در حین انتقال مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، مصدوم حادثه تصادف با بی‌احترامی اقدام به ضرب و شتم کارشناس اورژانس با استفاده از سلاح سرد می‌نماید، که کارشناس مذکور از چندین ناحیه دچار جراحت شده و در بیمارستان بستری می‌شود.

طی چند ماه اخیر این دومین حادثه ضرب و شتم کارشناسان پایگاه اورژانس آقابابا است و بدون‌شک اینگونه اقدامات در شأن و جایگاه پرسنل خدوم اورژانس و کادر درمان نیست.

بی‌تردید کارکنان اورژانس و کادر درمان هدفی جز نجات جان شهروندان را دنبال نمی‌کنند و این اصلی‌ترین رسالت آنهاست و قطعاً برخورد دستگاه قضایی نیز با این قبیل اقدامات که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و هنجارشکنی در جامعه می‌شود، سخت و بدون اغماض خواهد بود.

در پی وقوع این حادثه سریعاً دستورات قضایی لازم صادر و پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل شد و متهم پس از تفهیم اتهام و به دلیل عجز از تودیع تامین کیفری، روانه زندان شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار