مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در مدرسه علمیه آیت الله خویی مشهد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - یکی از اساتید حوزه علمیه مشهد گفت: آیت‌الله صافی گلپایگانی، متکلمی قوی، آگاه به حقایق اعتقادی، اخلاقی و عملی دین و سنگردار دین و دیانت و مرزبان مکتب اهل بیت (ع) بود.

آیت الله سید جعفر سیدان گفت: مرحوم آیت‌الله صافی شخصی بود که در دانش و عمل و نشر دین بی نظیر و از شخصیت‌های کاملا کم نظیر بود.

پیکر مرحوم آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی چهاردهم بهمن در قم تشییع شد و سپس برای دفن به کربلا انتقال یافت.

او گفت: آیت الله صافی در طرفداری از مکتب اهل بیت (ع) راسخ بود و نه تنها در همه جا در طرفداری از تشیع کوشا بود که برای دین خدا دغدغه جدی داشت.

این استاد حوزه علمیه مشهد گفت: مرحوم صافی هر جا مسئله‌ای رخ می‌داد و جریانی به کار می‌افتاد که با دین و مکتب و تشیع زاویه داشت در ارتباط با نفی آن جدی و کوشا بود.

او گفت: بعد از فوت آیت الله صافی، مراجع مهم نجف و قم و مقام معظم رهبری و دیگر مسوولان تسلیت گفتند و اعلام عزا و اجتماع عمومی داشتند و همه این‌ها بجا و نشانگر عظمت آن مرحوم بود، اما آنچه مهمتر است برخورد آن مرحوم با گروه‌های انحرافی و بی باکی در مقابله با معاندان بود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.