رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و لوازم خودرو با اعتراف به ۴۲ فقره سرقت در شهر کرج خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق شمالی شهر کرج و رها کردن خودرو‌ها در مناطق خلوت شهر، بررسی موضوع در دستورکار  پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که سارقان به وسیله یک دستگاه پراید سرقتی، خودرو‌های فاقد تجهیزات ایمنی پارک شده در مناطق خلوت را شناسایی کرده و با انتقال خودرو به یک نقطه خلوت شهر، در چندین مرحله اقدام به سرقت لوازم خودرو می‌کنند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در ادامه با اطلاع رسانی شیوه و روش سرقت سارقان به کلیه واحد‌های انتظامی شهر کرج، ماموران کلانتری ۴۰ جهان نما متوجه وجود یک خودروی سرقتی فاقد باطری در یکی از مناطق خلوت شهر شده و با زیر نظر قرار دادن خودرو، یکی از سارقان را که برای بازکردن تجهیزات خودرو به محل آمده بود را دستگیر کردند.

او می گوید: در تحقیقات انجام شده  متهم به ۲ فقره سرقت خودرو و ۴۰ فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی ۲ نفر دیگر از سارقان سابقه دار البرز اقرار کرد.

در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه سایر متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز شهروندانی که اموال آن‌ها به سرقت رفته، می‌توانند با مراجعه به سامانه نما، از کشف اموالشان مطلع شوند.

انتهای پیام/ر.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.