فرماندار فیروزآباد گفت: کشتارگاه دام فیروزآباد که به دلیل مشکلات بهداشتی بسته شده بود، تا ۲۰روز دیگر با بهسازی، تعمیر و مرمت آن آماده بهره‌برداری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حسین آرگیو گفت: ما برای ارائه خدمات شایسته، مطلوب و مناسب تر اقدام به تعطیلی این کشتارگاه دام کردیم و کارگران تعمیرات فضای داخلی و محوطه کشتارگاه را شروع کرده اند.

او گفت: با توجه به قدیمی و سنتی بودن این کشتارگاه دام تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و فراخوانی دادیم تا سرمایه گذاران وارد عمل بشوند و با کمک هم بتوانیم کشتارگاهی مجهز و صنعتی در شهرستان فیروزآباد راه اندازی کنیم اما هیچ استقبالی دراین زمینه انجام نشد.

فرماندار فیروز آباد گفت: هر سرمایه گذاری که بتواند در زمینه دام و فرآورده های دامی و گوشتی سرمایه گذاری کند ما زمین و تسهیلات را در اختیار او قرار خواهیم داد تا بتوانیم یک کشتارگاه مجهز و صنعتی در شهرستان فیروزآباد راه اندازی کنیم.

آرگیو گفت: کار تعمیرات جزیی ساختمان فعلی این کشتارگاه در حال انجام شدن است و طی ۲۰روز آینده به پایان می رسد و آماده بهره برداری می شود.

 سابقه کشتارگاه دام فیروزآباد که در کمربندی جنوب فیروزآباد واقع شده به اوایل انقلاب باز می گردد که به دلیل فرسوده بودن ساختمان فعلی این کشتارگاه نیاز به تعمیراتی داشت که طی چند روز اخیر تعطیل شده است.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار