رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: مناطق کریمو و مصعبی در مناطق کوهستانی سرایان استعداد اجرای طرح آبخیز و جالیز دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - جعفری در جلسه‌ای که با تشکل‌های بخش کشاورزی شهرستان سرایان داشت گفت: منطقه کریمو و مصعبی سرایان استعداد اجرای طرح آبخیز و جالیز را دارد و می‌تواند به عنوان پایگاه در سرایان مطرح و اجرا شود.

او اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مازاد بر اعتبارات تخصیص یافته به استان در حوزه تأمین نهاده‌های دامداری را نتیجه تلاش و پیگیری‌های مسئولان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده در حوزه تأمین نهاده‌های دامداری، اتفاقات مناسبی در استان رقم خورد و تا فروردین ماه مشکلی در این حوزه نداریم.

جعفری از تلاش برای افزایش سهم صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی از طریق اعتبارات تملک و فروش اموال مازاد استان خبر داد و گفت: تعدادی ملک مازاد در استان به فروش گذاشته شد و امیدواریم از این محل به صندوق‌ها کمک شود و شاهد افزایش سهم دولت و ارتقای سهم تولیدکنندگان باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزایش ۱۵ میلیاردی اعتبارات شهرستان سرایان در زمینه دامدار کارت را نوید داد و گفت: اختصاص این اعتبارات مازاد بر اعتبارات تخصیص یافته به استان بوده و تلاش‌ها در این حوزه ادامه دارد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.