مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ارزیابی و افزایش آمادگی نیرو‌های امدادی و هماهنگی در حوادث دریایی، مانور مشترک جستجو، امداد و نجات دریایی، در بندر چابهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، علیرضا میربها الدین  گفت: به منظور ارتقاء آمادگی و واکنش سریع و موثر در سوانح دریایی، افزایش سطح کیفی ایمنی و هماهنگی بین ارگان‌های دریایی استان سیستان و بلوچستان؛ مانور مشترک جستجو، نجات و امداد دریایی در اسکله شهید کلانتری چابهار برگزار شد.

او گفت: در این مانور که با محوریت اداره کل بنادر و دریانوردی و همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، دریابانی و هیئت نجات غریق و جمعیت هلال احمر برگزار شد، توان تجهیزاتی و منابع پشتیبانی کننده موجود و هماهنگی بین ارگان‌های دریایی در هنگام مواجهه با سوانح دریایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، بالا بردن آگاهی و مهارت تیم‌های امدادی را از دیگر اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.

  در این مانور سه تیم جستجو و نجات دریایی جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار متشکل از (۱۵ نفر نجاتگر و ۲ نفر از پرسنل) مشارکت فعال داشتند.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار