فرماندار بویراحمد گفت: مدارس روستایی کماکان مانند هفته‌های قبل برقرار بوده و آموزش در آن‌ها به صورت حضوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - شهرام مهدوی مطلق گفت: مدارس حوزه شهر در صورتی که تعداد دانش‌آموزان کلاس‌ها ۲۰ تن به بالا باشند به صورت زوج و فرد فعالیت می‌کنند، به این صورت که عده‌ای از دانش آموزان آن کلاس در یک روز و عده‌ای دیگر روز دیگر در کلاس درس حضور می‌یابند.
 
مهدوی مطلق گفت: همچنین اگر مدارسی احساس کنند، آموزش حضوری در آن‌ها به دلیل شیوع بیماری غیر ممکن است می‌توانند به صورت غیرحضوری آموزش دهند و حتماً با آموزش و پرورش شهرستان هماهنگی لازم را داشته باشند.
 

نحوه فعالیت مدارس شهرستان دنا

بر اساس تصمیم ستاد کرونا شهرستان دنا آموزش در مدارس شهر سی‌سخت و پاتاوه تا روز یکشنبه به صورت مجازی است.
 
درخشان زاده فرماندار دنا گفت: جلسه اضطراری به ریاست فرماندار دنا و با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دنا برگزار مقرر شد تا ۲ روز دیگر برای حضوری شدن یا مجازی بودن مدارس نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.
نحوه فعالیت مدارس شهرستان کهگیلویه
 

ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه شرایط فعالیت مدارس، اماکن ورزشی و مراکز برگزاری مراسمات را اعلام کرد.

فرماندار کهگیلویه در نشست ستاد کرونای شهرستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی آموزش در مدارس روستایی حضوری و در مقطع ابتدایی مدارس شهری به صورت زوج و فرد ادامه خواهد یافت.
 
سید عبدالعزیز موسوی در خصوص چگونگی فعالیت مدارس متوسطه دوم و سوم گفت: مدارس با تعداد حداقل ۱۰۰ دانش آموز همچنان تعطیل هستند مدارس کمتر از ۱۰۰ دانش آموز با سقف کلاس ۱۵ تن باز بوده و آموزش حضوری است.
 
او شرط ادامه فعالیت حضوری مهد‌های کودک را رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اعلام کرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.