رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی خراسان رضوی گفت: اولین مرکز ویزا سنتر در مشهد روند صدور روادید کشور‌های عضو اتحادیه اروپا (شینگن) و سایر کشور‌های جهان را پیگیری و عملیاتی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سعید، ولی زاده گفت: روزانه عده زیادی از هموطنان خراسانی و استان‌های کشور با اهداف مختلف گردشگری، تجاری، تحصیل و .. قصد سفر به کشور‌های مختلف جهان را دارند و ازاین‌رو می‌بایست برای دریافت روادید آن کشور به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات روادید مانند مرکز «ویزا سنتر مشهد» مراجعه کنند و وظیفه اصلی این شرکت‌ها تسهیل و تسریع دریافت روادید از کشور‌های مختلف است.

او گفت: افرادی که متقاضی اخذ روادید خارج از کشور هستند از این پس علاوه بر زیارت حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) می‌توانند این خدمات را در شهر مشهد دریافت کنند.

این رویداد از آن جهت مهم است که در شرایط فعلی کشور و قرمز شدن نقشه کرونایی اکثر شهر‌ها ازجمله تهران، نیازی به حضور در تهران و مراجعه به سفارتخانه نبوده و تمامی خدمات روادید از جمله جمع آوری اطلاعات بیومتریک مانند: انگشت نگاری، عکس و سایر امور مربوط به اخذ روادید کشور‌های جهان در این مرکز انجام می‌شود.

رئیس هیأت مد یره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی استان گفت: این اقدام سبب افزایش زائر و توسعه و گسترش گردشگری زیارتی و تفریحی در شهر مشهد خواهد شد و از این‌رو بر رونق مکان‌های گردشگری نیز افزوده خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سیروس داوری
۱۸:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
باتشکر و احترام ضمن تبریک به دست اندرکاران افتتاح دومین مرکز صدور ویزا خواهشمنداست دستور فرمایند آدرس و تلفن محل مرکز را بهر طریق که مصلحت میدانند برای تنویر افکار عمومی اعلام فرمایند با احترام سیروس داوری
Iran (Islamic Republic of)
حسین رمضانزاده
۱۳:۵۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
با سلام وضمن اظهار خوشحالی از بازگشایی دومین مرکز ویزا سنتر مشهد باستحضار میرساند لطفا شماره تماس وآدرس این مرکز را اعلام بفرمائید تا انشالله مراجعه کنم