طرح تشدید نظارت بر فعالیت اماکن و تاسیسات خدمات گردشگری استان به مناسبت در پیش بودن تعطیلات نوروزی کلید خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - محمدی معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: طرح تشدید نظارت بر فعالیت اماکن و تاسیسات خدمات گردشگری استان با هدف ارایه خدمات کیفی مناسب و مطلوب به گردشگران و میهمانان نوروزی و استفاده کنندگان از خدمات اماکن حوزه گردشگری اجرایی شده است.

 در این طرح نحوه ارسال اطلاعات گردشگران به سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله و پیشگیری از کرونا، رعایت نرخنامه‌ها مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

 بازرسان این طرح از واحد‌های پذیرایی بین راهی، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، هتل ها، میهمان پذیر‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی و دفاتر خدمات مسافرتی بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه گردشگران و گیرندگان خدمات از تاسیسات گردشگری باید تماس‌های رسیدگی به شکایات را در محل دریافت خدمات رویت کنند، یادآور شد: در این بازدید‌ها در معرض دید قرار داشتن شماره تماس‌های رسیدگی به شکایات نیز بررسی می‌شود.

 اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

براساس آمار‌های ارایه شده، استان قزوین دارای حدود ۲۵۰ واحد تاسیسات گردشگری است از جمله بیش از ۱۰۰ مجتمع خدماتی و پذیرایی و حدود ۱۰۰ واحد اقامتگاهی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار