تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۵ دیدار به پایان رسید و ۲ مسابقه هم پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد که  تیم‌های فرش آرای مشهد و فولاد زرند ایرانیان به ترتیب برابر سپاهان اصفهان و چیپس کامل مشهد به پیروزی دست پیدا کردند.

گیتی پسند اصفهان ۶ - زندی بتن کلاردشت ۴

امروز تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و زندی بتن کلاردشت به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی دست پیدا کنند. گیتی پسند علاوه بر پیروزی در این مسابقه موفق شد در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی خود را قطعی کرده و به همین دلیل ۲ بازی آینده این تیم تشریفاتی خواهد بود. گیتی پسند با ۶۱ امتیاز توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

کراپ الوند ۳  -  سن ایچ ساوه یک

در دیگر بازی امروز تیم‌های فوتسال کراپ الوند قزوین و سن ایچ ساوه رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان تیم کراپ موفق شد با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد. کراپ با این پیروزی ۵۳ امتیازی شده و در رده سوم جدول قرار دارد. سن ایچ ساوه هم با ۵۰ امتیاز به رتبه پنجم سقوط کرد.

ملی حفاری اهواز صفر - مس سونگون ۲

در دیگر بازی هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر بعدازظهر امروز تیم‌های ملی حفاری اهواز و مس سونگون به مصاف هم رفتند و در پایان مس سرنگون،  مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با ۲ گل حریف خود را از پیش رو بردارد. مس با این پیروزی ۵۴ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. نماینده تبریز که شانس قهرمانی را از دست داده به دنبال کسب عنوان نایب قهرمانی است. ملی حفاری اهواز هم با ۱۴ امتیاز و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به شهروند ساری به رده چهاردهم سقوط کرد.

مقاومت البرز  ۵ - مجتمع فردوس قم ۴

تیم‌های فوتسال مقاومت البرز و مجتمع فردوس قم امروز رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان فرهاد کشاورز در تیم مقاومت البرز موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ از سد حریف خود عبور کنند و با ۵۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند. فردوس قم هم با ۲۵ امتیاز جایگاه دهم جدول را به خود اختصاص داد.

راگای تهران ۲ - شهروند ساری ۴

در آخرین بازی امروز هم ۲ تیم راگای تهران و شهروند ساری به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه شهروند با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد و با ۱۴ امتیاز به رده سیزدهم جدول صعود کرد. راگای تهران هم با ۱۶ امتیاز هم چنان در رده دوازدهم جدول جای گرفته است.

هفته بیست و پنیجم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
مبارکشون باشه و مبارک اصفهانیها
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۰۴ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
باقری
۲۳:۱۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
لیگ فوتسال سرخابی نداره وگرنه با مهندسی و جنگ رسانه ای وکمیته انضباطی و قوانین ساختگی نمی گذاشتند تیم های شهرستانی قهرمان بشوند
آخرین اخبار