اختصاص اعتبار سفر رئیس جمهور به طرح‌های فاضلاب خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار سفر استانی رئیس جمهور برای اجرای طرح‌های فاضلاب استان اختصاص یافت.

امامی گفت: با دستور رئیس جمهور اعتبارات مصوب طرح‌های فاضلاب خراسان جنوبی به‌طور کامل اختصاص یافته است و سال آینده اعتبار طرح‌های فاضلاب خراسان جنوبی رشد چشمگیری دارد.

او گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های فاضلاب استان اختصاص یافته که نسبت به پارسال رشد سه برابری داشته و مقدار تخصیص اعتبارات این طرح‌ها از اعتبارات مصوب به دلیل توجه ویژه رئیس جمهور بالاتر بوده است.

امامی گفت: امسال اقدامات ویژه‌ای در خصوص طرح‌های فاضلاب انجام شده است و سرمایه‌گذار در شهر قاین برای احداث تصفیه‌خانه این شهر شروع به فعالیت کرده است و بقیه شبکه را نیز سرمایه‌گذار اجرایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: مقرر شد سرمایه‌گذار طرح را در بازه زمانی ۱۸ ماه و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان اجرایی کند.

او گفت: در شهر فردوس هم تلاش ما این است که سال آینده ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب را توسعه دهیم.

امامی گفت: شبکه داخلی شهر سربیشه را مجموعه شرکت آب و فاضلاب دنبال می‌کند و اسناد مناقصه تصفیه‌خانه فاضلاب سربیشه در حال تهیه است و از ابتدای سال آینده عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار