رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات عمرانی بهسازی و آسفالت معابر مناطق ۵ گانه شهر با جدیت در حال اجرا است.

علی معصومی گفت: یکی از خواسته‌های مهم و به حق شهروندان برخورداری از آسفالت و مناسب سازی معابر در شهر است که در این راستا با دستور شهردار ارومیه، این سازمان با استفاده از امکانات موجود و با همکاری معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و مناطق ۵گانه طرح جهادی آسفالت را در دستور کار خود قرار داده است.

معصومی با اشاره به تلاش‌های بی وقفه در جهت جلب رضایتمندی شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، گفت: بیشتر معابر با وضعیت نامناسب پس از بررسی و با استفاده از توان، امکانات و تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده و اقدامات جهادی آسفالت همچنان تداوم دارد.

به گفته معصومی این طرح براساس اولویت بندی سطح معابر و همچنین در پاسخ به مطالبات شهروندان برنامه ریزی شده و تا حد ممکن این عملیات بصورت مداوم ادامه دارد.

معصومی می گوید: تلاش مجموعه مدیریت شهری براین است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهر، رضایتمندی شهروندان را منجر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.