عملیات اجرایی احداث مدرسه ۱۲ کلاسه محله مرادآباد غربی به همت بنیاد علوی و اداره آموزش و پرورش چابهار آغاز شد.

 مهدی هاتف  در مراسم کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه محله مرادآباد گفت: معضل و مشکلات ایجاد شده در حاشیه شهر چابهار،  با ورود بنیاد علوی در حل مشکلات برق رسانی به حاشیه نشینان چابهار در کُمب و مرآدآباد در ماه‌های گذشته، این بار بزرگترین مجتمع آموزشی کلنگ زنی شد تا قسمتی از آلام مردم حاشیه‌نشین این شهرستان حل شود.

معاون بنیاد علوی گفت: ساخت ۲ مرکز بهداشتی و چندین مدرسه در حاشیه شهر چابهار از دیگر برنامه‌های این بنیاد در خدمات رسانی به مردم حاشیه نشین بوده و برنامه‌های عملیاتی دیگری در حال تدوین است که طرح‌های آن‌ها به‌زودی کلنگ زنی می‌شود.

همایون امیری یز ضمن قدردانی از بنیاد علوی در ساخت فضاهای آموزشی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت بیش ازسه هزار مترمربع درسه طبقه ساخته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش چابهار می گوید: مدرسه مرادآباد در یک‌سال با هزینه‌ای بیش از ۱۲ میلیارد تومان در ۱۲ کلاس درس با بهترین امکانات و استانداردهای لازم احداث می‌شود.

امیری گفت: این مدرسه را گروه جهادی آل یاسین خواهد ساخت ولی سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها هم همکاری لازم را داشته باشند تا دانش‌آموزان بتوانند از یک مرکز استاندارد استفاده کنند.

چابهار حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت و ۱۴ محله حاشیه‌نشین دارد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار