توزیع ۱۵ هزار تن شکر و ۴۰۰۰ تن برنج در روزهای پایانی سال

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از توزیع ۱۵ هزار تن شکر و بیش از ۴۰۰۰ تن برنج در روزهای پایانی سال در این استان خبر داد.

حمیدرضا نوری گفت: همزمان با روز‌های پایانی سال و فرا رسیدن نوروز بالغ بر ۱۵ هزار تن شکر مصرف خانوار، صنف و صنعت و بیش از ۴۴۰۰ تن برنج هندی و تایلندی در سطح خراسان رضوی توزیع می‌شود.

توزیع این اقلام در استان از ۱۰ اسفند ماه امسال آغاز شده است.

او گفت: قیمت شکر‌های توزیعی با ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده کیلویی ۱۲ هزار ۳۵۰ ریال و برای مصرف‌کننده ۱۴۰ هزار ریال است. توزیع ۲۰۰۰ تن برنج تایلندی با قیمت توزیع ۱۱۰ هزار ریال و قیمت مصرف کننده ۱۲۵ هزار ریال و نیز ۲۴۰۰ تن برنج هندی با قیمت توزیع ۱۷۰ هزار ریال و قیمت مصرف کننده ۱۸۵ هزار ریال بخشی از خدمات این اداره کل در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: مردم استان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف کارمندان نسبت به خرید این اقلام اقدام نمایند.

نوری گفت: با توجه به ذخائر عالی و قابل اطمینان کالا‌های اساسی در انبار‌های این اداره کل هیچگونه نگرانی برای تامین کالا‌های مورد نیاز مردم استان وجود ندارد.

او گفت: در حال حاضر کارکنان این اداره کل همه روزه تا ساعت ۱۹ نسبت به تحویل اقلام یاد شده در حال ارائه خدمات هستند.

به گفته او از ابتدای امسال تا کنون ۸۷ هزار و ۶۰۰ تن شکر و ۲۱ هزار ۴۰۰ تن برنج در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار