هاچ بک جدید آکورا که قرار است با گیربکس CVT یا شش سرعته دستی با بسته فناوری به روز، در دسترس باشد.

مدل تولیدی اینتگرای جدید آکورا فاش شده و قرار است بهار امسال در نمایندگی‌ها به فروش برسد؛ اکنون بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده ایت خودرو قرار با انواع تریم ها و ترکیب رنگی جدید در دسترس باشد.

آکورا می‌گوید قیمت اینتگرا از حدود ۳۰ هزار دلار شروع می‌شود و در ازای این مبلغ، مدل استانداردی با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار خطی، دیفرانسیل جلو و اتوماتیک CVT عرضه می‌شود. سانروف، پشت آمپری دیجیتال، روکش چرم مصنوعی، صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی‌های جلو و صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی از ویژگی‌های استاندارد این خودرو هستند.

یکی از تریم هایی که ارائه می شود، مدل A-Spec است که با چرخ‌های ۱۸ اینچی بزرگ‌تر و لاستیک‌های پهن‌تر سری ۲۳۵، همراه با قسمت‌های مختلف جلو و عقب و یک اسپویلر لبه‌ای عقب ارائه می شود.

جزئیات طراحی آکورا اینتگرا 2023 اعلام شد
 

آکورا هنوز قیمتی را برای مدل  A-Spec اعلام نکرده است. انتخاب بسته فناوری در مدل‌های A-Spec شامل تجهیزات بسیار بیشتری است و مهم‌تر از همه، گزینه جعبه دنده شش سرعته دستی است، موارد دیگر شامل صفحه نمایش لمسی بزرگتر ۹.۰ اینچی، دمپر‌های تطبیقی، نور محیطی، سیستم صوتی ۱۶ بلندگوی درجه یک و نمایشگر هدآپ و تریم میکرو جیر است.

آکورا می‌گوید رنگ‌های بیشتری برای این خودرو در دسترس خواهند بود، اما در ابتدا این خودرو در  4 رنگ شامل مشکی مرواریدی، مشکی متالیک کربنی، آبی کاربنی Apex و سفید پلاتینی عرضه می شود.

جزئیات طراحی آکورا اینتگرا 2023 اعلام شد
 

در  نمای داخلی نیز ترکیب رنگی متفاوتی در دسترس است که شامل آبنوس، ارکیده و قرمز می شود، اما در زمان عرضه فقط در ترکیب‌های رنگی خاص ارائه خواهند شد. نمای بیرونی خاکستری و سفید تنها با رنگ داخلی قرمز موجود خواهد بود، در حالی که نمای بیرونی مشکی تنها با فضای داخلی مشکی و فضای داخلی آبی تنها با فضای داخلی سفید قابل ترکیب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار